WHBC-GR: Μια διαφορετική Αθήνα μέσα από τις φωτογραφίες του Άνθιμου Ντάγκα (photo gallery)

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Μια διαφορετική Αθήνα μέσα από τις φωτογραφίες του Άνθιμου Ντάγκα (photo gallery)

Ο Άνθιμος Ντάγκας είναι ένας άνθρωπος που, μέσα από τη ματιά του, μεταμορφώνει την πόλη σε μία σειρά από εικόνες με ασυνήθιστα χρώματα και πρωταγωνιστές τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας...
Ερασιτέχνης φωτογράφος αλλά με μία ιδιαίτερη ευαισθησία στις σκηνές που συναντάει στην καθημερινότητά του, βρίσκει τρόπο να απαθανατίσει στιγμιότυπα της Αθήνας που σε κάνουν να αναρωτιέσαι από ποια σουρεαλιστική ταινία ξεπήδησαν.

Αφίσες του δρόμου και περαστικές φιγούρες ανθρώπων σε απροσδόκητους συνδυασμούς, καδραρίσματα που σε κάνουν να πιστεύεις ότι θα πρέπει να περιμένει ώρες για να πετύχει αυτή την ιδανική σύνθεση σκηνικού, χρωμάτων και αντικειμένου. Η «τεχνική» του αυτή της street φωτογραφίας είναι μία πολύ προσωπική και αυθόρμητη διαδικασία την οποία περιγράφει ο ίδιος ως εξής:

«Τις περισσότερες φορές, στις φωτογραφίες μου προσέχω και ψάχνω για δυο πράγματα. Τον πρωταγωνιστή και το κάδρο μου. Τα κριτήριά μου για το τέλειο κλικ είναι το συναίσθημα και η ένταση της στιγμής του συγχρονισμού αυτών των δυο. Είναι μεγάλη μου τιμή που κάποιος περαστικός συμβάλει στην αποτύπωση μίας φωτογραφικής μου ιδέας. 


»Με γοητεύει πολύ το πως λειτουργεί ο άνθρωπος όταν βρίσκεται σε μια κατάσταση άγνοιας. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο όταν δεν είναι γνώστης της λήψης της φωτογραφίας μου. Περιμένω πάντα για ένα τυχαίο γεγονός γιατί η γοητεία του απρόοπτου είναι αυτό που επιδιώκω και με συναρπάζει. Όσο πιο απρόοπτο είναι ένα συμβάν τόσο πιο αξιομνημόνευτη είναι και η φωτογραφία για μένα».

Instagram: @daganth

Δείτε το slide show

slide show maker Takis vorini/imgur►




  

Δεν υπάρχουν σχόλια: