WHBC-GR: Αυτός ο καλλιτέχνης δεν χρησιμοποιεί ούτε πινέλα ούτε χρώματα για τις δημιουργίες του (videos)

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Αυτός ο καλλιτέχνης δεν χρησιμοποιεί ούτε πινέλα ούτε χρώματα για τις δημιουργίες του (videos)

Ο Benjamin Shine φτιάχνει απίστευτες καλλιτεχνικές δημιουργίες με τη βοήθεια υφασμάτων. Δείτε την ιδιαίτερη τεχνική που ακολουθεί...

Ο Βρετανός καλλιτέχνης Benjamin Shine δημιουργεί Τέχνη από πολύχρωμα υφάσματα. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.

Κανένα πινέλο, καμία παλέτα, κανένα ακρυλικό χρώμα… Ο νεαρός καλλιτέχνης καταφέρνει με έναν ιδιαίτερο τρόπο να δημιουργεί απίστευτες καλλιτεχνικές δημιουργίες χρησιμοποιώντας μόνο κόλλα, τούλι και σίδερο.

«Μου ήρθε τελείως ξαφνικά η ιδέα. Ήμουν στο στούντιό μου και βρήκα κάτι ξεχασμένα υφάσματα στο πάτωμα. Τότε σκέφτηκα να τα χρησιμοποιήσω και μου ήρθε ξαφνικά αυτή ιδέα», δηλώνει ο ίδιος.

«Τα τελευταία δέκα χρόνια το κάνω αυτό. Δεν έχω πιάσει πινέλο και χρώματα στα χέρια μου για μία ολόκληρη δεκαετία!», συνεχίζει ο καλλιτέχνης που πλέον έχει γίνει διάσημος για την πρωτότυπη «ζωγραφική» του.

Δείτε το βίντεο:




  

Δεν υπάρχουν σχόλια: