WHBC-GR: Η τραγουδίστρια Cher έχει μόνο τρεις μήνες ζωής!

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Η τραγουδίστρια Cher έχει μόνο τρεις μήνες ζωής!

Όπως μεταδίδει το περιοδικό National Enquirer, η διάσημη τραγουδιστά Cher, αντιμετωπίζει μια δύσκολη ασθένεια και έχει μόνο τρεις μήνες ζωής....

Πρόκειται για μια μόλυνση από ιό στα νεφρά, η οποία εμφανίστηκε στις αρχές του Σεπτέμβρη αλλά μέχρι σήμερα η 68χρονη τραγουδίστρια δεν έχει καταφέρει να την ξεπεράσει. 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η τραγουδίστρια πρέπει να υποβληθεί άμεσα σε μεταμόσχευση καρδιάς διότι κινδυνεύει να χάσει την ζωή της. 

Λόγω του προβλήματος της, χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο, ενώ στη συνέχεια πήρε εξιτήριο, με τους γιατρούς να της δίνουν ένα μόνιτορ, ώστε να ελέγχουν την καρδιακή της λειτουργία.

Μέσω ενός μηνύματος στο Twitter, η ίδια δεν είχε κρύψει την στεναχώρια αλλά και την απογοήτευσή της για τις άσχημες εξελίξεις με την υγεία της:
«Είμαι σοκαρισμένη και συντετριμμένη. Ποτέ δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Δεν βρίσκω λόγια να ζητήσω συγγνώμη στους θαυμαστές μου που αγοράσατε εισιτήρια για να με δείτε. Είμαι πολύ περήφανη για το show. Ήταν το καλύτερο μου. Ελπίζω να καταφέρω να επιστρέψω του χρόνου ώστε να τελειώσω αυτό που ξεκίνησα».





Δεν υπάρχουν σχόλια: